اخبار

اخبار

اخبار

اخبار

انریکه: 7 گل زدیم،‌اما به خاطر منزلت بارسلونا بازی برگشت را هم باید ببریم

حالا این بارسا شایسته تبریک است

انریکه: 7 گل زدیم،‌اما به خاطر منزلت بارسلونا بازی برگشت را هم باید ببریم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی پر گل مقابل والنسیا گفت: این بازی را با گل‌های زیادی بردیم، اما برای دیدار برگشت در خانه حریف هم به فکر پیروزی هستیم.

خبرگزاری فارس: انریکه: 7 گل زدیم،‌اما به خاطر منزلت بارسلونا بازی برگشت را هم باید ببریم

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم های فوتبال بارسلونا و والنسیا از دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی اسپانیا (کوپا دل ری) شب گذشته در نیوکمپ برگزار شد که در پایان شاگردان انریکه حریف خود را با 7 گل درهم کوبیدند.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا در پایان این مسابقه در نشست خبری اظهار داشت: بعد از مسابقه‌های متعددی که برگزار کردیم،سرانجام در دیدار با والنسیا بازی با مسئولیت پذیری بالا و با اعتماد به نفس مطلوب از خودمان نشان دادیم و حالا باید برای این پیروزی به شایستگی به بارسا تبریک گفت.

وی ادامه داد: ما یک هدف بسیار مهم داریم، اینکه در ادامه راه می‌خواهیم جام های مختلفی را فتح کنیم و کاری کنیم که هواداران‌مان از تیم بارسلونا لذت ببرند.

انریکه با اشاره به اهمیت مسابقه برگشت در ورزشگاه خانگی والنسیا گفت: ما 7 گل در بازی رفت زدیم، اما برای بازی برگشت نیز به خاطر منزلت باشگاه بارسلونا با همین جدیت به مستایا می رویم و می‌خواهیم در خانه حریف هم با اقتدار بازی کنیم و پیروز شویم و این تنها هدف ماست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد