اخبار

اخبار

اخبار

اخبار

ضرورت ترویج فرهنگ‌سازی صنایع دانش‌بنیان دریایی در میان دانش‌آموزان


دبیر کارگروه ترویج و اطلاع رسانی ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی گفت: یکی از مهم ترین اهداف این ستاد ترویج اهمیت فرهنگ سازی در میان دانش‌آموزان است.
محمد حسنی سعدی دبیر کارگروه ترویج و اطلاع رسانی ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خببرنگاران جوان  اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی ترویج اهمیت به فرهنگ‌سازی در میان دانش‌آموزان است و این ستاد به دانش‌آموزان به عنوان یکی از مهم‌ترین اقدامات ترویجی نگاه می‌کند. 

وی خاطر نشان کرد: به منظور طرح مسائل و مشکلات موجود در توسعه صنایع دریایی و ارائه راه‌کارهای حل این مشکلات نشست‌های تخصصی صنایع دریایی به صورت ماهانه در این ستاد برنامه ریزی و برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: ایجاد دغدغه میان مسئولان و مدیران و همچنین انعکاس آن رسانه‌های کشور در خصوص مسائل مربوط به صنایع دریایی و همچنین ایجاد ارتباط میان مدیران و فعالان عرصه صنعت از مهمترین اهداف برگزاری این نشست‌ها به شمار می‌رود. 

حسنی سعدی با اشاره به دیگر اهداف مهم ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی تصریح کرد: ترویج اهمیت بی‌دلیل و استراتژیک دریا و صنایع وابسته به آن در میان اقشار مختلف از دیگر اهداف مهم این ستاد می‌باشد. 

دبیر کارگروه ترویج و اطلاع رسانی ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی تاکید کرد: جشنواره دانش‌آموزی دریا برنامه ریزی و اجرا شده و دانش‌آموزان کل مقاطع تحصیلی با شرکت در این جشنواره با اهمیت راهبردی دریا وابسته به آن آشنا می‌شوند. 

وی بیان کرد: ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قصد دارد از طریق حضور در نمایشگاه های داخلی و بین المللی و همچنین تقویت شرکت‌ها و موسسات به تبادل فناوری و در سطح بین‌المللی بپردازند. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد